24/02/2015

Projekt háčkovaná deka ze čtverců




Háčkovaná deka ze čtverců, modrá, dětská


Připravuji se již delší dobu.
Připravuji se na svůj "velký" projekt.

Barva rozhodnuta. Příze nakoupená.
Vzor čtverce vybraný.



Příprava - připravila jsem si nákres nejdříve šesti čtverců a kombinaci barev.
Pak kombinace na ploše. Celkový rozměr deky.


 Jak se Vám to líbí?



U jednoho článku se zajímavým nadpisem mě zaujala informace o čase, který je potřeba k přečtení článku. Neuváděl sice asi pravdivé info, a nebo já pomalu čtu, ale přiměl mě si to přečíst.

Budu stopovat náhodně čas  na vytvoření jednoho čtverce. 
Vynásobím počtem čtverců, přičtu kompletaci a sama jsem zvědavá na výsledek.

Stejně tak na spotřebu materiálu.

Odradilo by Vás to, když budete  předem vědět, že to dokončíte třeba za 40 hodin?


Mějte se krásně. Šárka

7 komentářů:

  1. Ahoj Šárko, jdeš na to systematicky. Čas je jenom orientační a tak bych ho asi nebrala v potaz. Svoji deku jsem háčkovala z darovaného a zbylého materiálu a nejdřív jsem si připravila čtverce - různě, jak mi vyšly barvy. Pak jsem si je spočítala a připravila rozložení barev na papír a pak na složila čtverce na podlaze a začala sháčkovávat. Kdybych měla tvoji přípravu, asi bych čtverce sháčkovávala v poslední řadě průběžně. Tak ti budu držet palce, ten projekt určitě zvládneš. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, z toho sháčkování mám trochu strach, budu to muset natrénovat, shlédnout videa apod. Možná to mám až moc připravené, protože pokud něco děláš impulsivně a kreativně, je vždy to co se nepovede umělecký záměr:-):-):-). Díky ti a přeji pěkný den. Šárka

      Vymazat
  2. Ahoj Šári deka bude určitě překrásná :o)
    Také už mám jednu hotovou a šla jsem do ní bezhlavě bez přípravy jak dlouho mě bude trvat...Bylo to opravdu dlouhé a vím že jsem si pak říkala už nikdy více....ale čas uplynul a já už bych se toho nebála a šla zase klidně do nějaké :o)
    Logo se mě líbí to z posledního návrhu :o)
    Měj se moc hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, děkuji za tip na logo. U deky myslím, že ta námaha stojí opravdu za to. Deku jsem u tebe na blogu nedohledala, a šla jsem až do února 2013, ale za to jsem našla spoustu jiné inspirace. Samé krásné háčkování!. Měj se krásně. Šárka

      Vymazat
  3. Ahoj Šárko, předloha deky vypadá krásně, co teprve deka samotná, ta bude :-) Já jsem před skoro třemi lety uháčkovala deku ze čtverečků a čtverce pro dcerku do kočárku. Napadá mě, že ji můžu nafotit a napsat o ní příspěvek na blog. Díky za inspiraci! :-)
    M.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Šárka, keby som vedela háčkovať, tak idem do toho, nezáležalo by mi na počte hodín. Určite potom budeš spokojná a bude Ti robiť radosť.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  5. Mě ne ... mě by odradilo to, kdybych jí musela do těch 40 hodin mít hotovou:-))))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zprávu :-)