24/04/2012

Háčkovaná šála

I když je jaro a blíží se léto, pustila jsem se do háčkování šály.
Zkouším také čepice, ale ty nemám kde vyzkoušet, a nejsem s nimi, tedy s výsledkem, úplně spokojená.










Červená šála:
Krátké sloupky:
první řada - 20 základních ok
druhá až miliontá řada:-) krátký sloupek, oko, ob jedno oko krátký sloupek, oko, a opakovat:-)




Bílá a šedá:







Nemáte nějaké zaručené a vyzkoušené návody na čepičky?:-)

Přeji krásné sluneční dny:-)

6 komentářů:

  1. Šárko,
    jasně, že mám a plno návodů , jen né vyzkoušené, protože s háčkem tak trošku stále bojuji a on stále vyhrává ;-)
    Tak mrkni třeba sem :
    http://cepicky.blogspot.com/
    http://fizule71.blogspot.com/
    a na oplátku , bych si pak třeba nějaké háčkované věcičky na mimi u tebe objednala / čepičky, bačkůrky ,... ;-)
    Mám totiž v okolí plno čekatelek a já nejsem schopna pořádný háčkovaný dárek sama vytvořit;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilono, moc děkuji za návody, hned vyzkouším:-). Ráda uháčkuji cokoli, jen si napiš:-) saramar@seznam.cz

      Vymazat
  2. Vau Šári,

    šály jsou úžasné, díky za návody, ten bílý motiv se mi moc líbí a zkusím ji také.. Šály užiješ i nyní, hodí se Ti k Tvé šedé bundičce, co Ti sluší. Jsou moc krásné a ty čepičky, asi si jednu u Tebe objednám pro synka.. Jsi šikovná.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, pro Vikouška ti přivezu tu žlutou, jsem zvědavá, jak mu padne:-)

      Vymazat
  3. Ahoj Šári, moc pěkné šály nejvíc mě bere ta šedá a možná ji časem vyzkouším, díky za návod. A co se týče těch vyzkoušených návodů na háčkované čepičky tak na to ti poradím návštěvu u mě na blogu kde zrovna publikuji čepičky i s odkazy kde najít návody. Měj se hezky, Simona

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, páni! jeden kousek hezčí, než druhý! Jsi šikulka!
    hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zprávu :-)