04/04/2012

Háčkovaná deka

Včera jsem dokončila svou první deku, je malinká, pro mimi, 65x70cm. Jen ty fotky mi pořád nejdou:-) Moje drahá polovička říká, že chyba bude určitě v přístroji - fotoaparátu .... 
je tak milý ... .

A teď se můžu pustit do háčkovaných papučí pro Evu :-) ! Evi, už dnes začnu :-)
Do pátku musí být hotové, na víkend mám jiné plány:-)))







Mějte krásné dny i sny !

10 komentářů:

  1. Ahojky Šárko,

    deka je úžasná, chtěla bych být miminko a spinkat pod ní. Krásné barvičky. Ale nebudu Tě zdržovat, ať máš čas na háčkování papučí..

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, fotky jsou pěkné, ale ta deka na nich, to je něco úžasného! moc se ti povedla!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Šárko, dečka je krásná, úplně ti závidím trpělivost při jejím tvoření. Já bych ji dělala naněkolikrát a ve výsledku by miminko, pro které bych ji háčkovala, maturovalo. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko ta deka je naprosto úžasná :-) moc se mi tento vzorek líbí,ale ještě jsem nenašla odvahu ho vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Šári přehoz je nádherný. Už se můžeš nakouknout na polštáře, zrovna jsem je vkládala:-) Pá Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Šárko ta deka je prostě dokonalá !!! Mám čtyřměsíční holčičku Magdalénku a moc bych jí chtěla takovou deku vytvořit, jak na to? Umím trošku plést, ale háčkovat jsem ještě nezkoušela. Je těžké tuto deku uplést? Klára

    OdpovědětVymazat
  7. Šárko ta deka je prostě dokonalá !!! Mám čtyřměsíční holčičku Magdalénku a moc bych jí chtěla takovou deku vytvořit, jak na to? Umím trošku plést, ale háčkovat jsem ještě nezkoušela. Je těžké tuto deku uplést? Klára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Kláro. Já zase platu jen hladce a obrace:-). Určitě se dá i uplést, ale nenašla jsem návod. Na háčkování jsou tady skvělé návody : https://www.pinterest.com/pin/439734351088124854/

      Vymazat

Děkuji za zprávu :-)