06/04/2013

Pletení na prstech

Něco jsem objevila a musela jsem to hned vyzkoušet:-)
A musím říct, že mě překvapila rychlost.

Příště zkusím pletení na rukách. Jen sehnat tu správnou přízi.

Návody na pletení na prstech jsem našla na Youtube:





Zkusíte to taky?

Přeji pěkný večer a krásnou neděli !


8 komentářů:

  1. Anonymní08.04.13 7:22

    Dobrý den Šárko,
    mrkla jsem se na to pletení na rukou, ta vlna vypadá jako dutinka, to by se případně dalo i nejprve udělat a potom z toho plést - viděla jste i ten šot, jak pletly na těch tlustých jehlicích z těch tisíců vláken? To byly jehlice z větví, ale ta dřina, to musí být tíha - přeji hezký den Rahej - Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Věro, tak to jsem viděla, fascinovalo mě to. Ale výsledek bude super !

      Vymazat
    2. zdravím, vlnu na pletení na rukách je možné koupit v KIKu. Klubko stojí 50,- Kč a na nákrčník jsou třeba 3 klubka, plete se z dvojité, takže jsem to poslední klubko rozdělila. V návodu jsou sice 4 klubka, ale to je fakt hodně. Nákrčník by byl moc dlouhý. Dělala jsem podle https://www.youtube.com/watch?v=YPer3Xv2QSM a je to fakt hned hotové.

      Vymazat
  2. Ahoj Sarka, tak to je zaujimave to pletenie na prstoch...Krasa...Nellie

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní19.05.13 3:39

    včera jsem si na krajkářských trzích v Praze koupila tureckou třásničkovou přízi Ice yarns a dost mě mrzí, že jsem jich nekoupila víc, nestopla jsem si to, ale odhaduji, že asi za dvě hodiny jsem šálu na čtyřech prstech upletla, měří asi 130 cm
    pokud tu přízi zase někde uvidím, koupím si 2-3 klubka, i když stojí 140,- a upletu tu šálu na hrabičkách na 7-10 kolíčcích

    zdravím Medlyn

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, prosím z jaké příze je ten nákrčník a kolik té příze je zapotřebí. Díky Ivana

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, pokud sháníte přízi, vlnu či jiné pomůcky na petení a háčkování a nechcete nechat v galanterii mnoho peněz, doporučuji se porozhlédnout ve fejsbůkové skupince Pro Švadlenku https://www.facebook.com/groups/335021803326803/, kde jsou tyto věci kvalitní a přesto za super cenu. Přesvědčit se může na vlastní oči a nebo se poradit s ostatními šikulkami. Monika Viktorinová

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zprávu :-)