20/02/2015

Dnes žádám o pomoc

Nové logo


Žádám vás dnes o spolupráci, radu, pomoc.

Občas se montuji do řemesel, které se mi líbí, ale o kterých moc nevím.
A tak jsem si navrhla i své logo.

Nemám žádné grafické programy, ale zkusit to prostě musím, chci  ...

Už je to nějaký čas a dospěla jsem k názoru, že to není ono(k mému velkému překvapení:-)).
Potřebuje trochu čistější, čitelnější vzhled.

Ale moc se mi to nedaří. Jak se vám líbí mé nové návrhy?
===================================================================
translate.google.cz:
Today I ask for help
new logo

I ask you today about cooperation, advice and assistance.

Sometimes mounted in crafts that I like, but which do not know much.
So I proposed and its logo.

I have no graphics programs, but I just have to try it, I ...

It's been a while and I took the view that it is not (to my great surprise:-)).
Needs a little cleaner, clearer look.

But I really fail. How do you like my new suggestions?
====================================================================

Staré logo/old logo:



Moje nové návrhy/My new proposals:


A poslední návrh jsem udělala v obou variantách/A recent proposal I made in both versions::



Máte nějaké zkušenosti se zadáním výroby loga přímo grafikovi?
Do you have any experience with entering production logos directly graphics?

Mějte se krásně. Šárka
Have a nice day. Šárka

12 komentářů:

  1. Mě se teda líbí všechna, ale 1. je asi nejlepší :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Zkušenosti s grafikou nemám, ale nejvíc se mi líbí poslední dvě varianty:-) - a ta stará byla také hezká a já ji hned na netu poznala:-) ahoj a hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko děkuji, pomohla jsi mi:-). I tobě krásný víkend. Šárka

      Vymazat
  3. Ahoj Šárka, mne najviac padla do oka 2., ale je to na Tebe.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se líbí to staré:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Šárko, zkušenosti nemám, ale mně se líbilo i to staré, jak píše Zuzka, hned jsem poznala... ;-) Jinak mě zaujal poslední návrh. Dobře vyber a měj se fajn. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, díky za komentář. Jsem ráda, že se líbí to staré, přemýšlím, že jen doladím barvu a nebo nakombinuji s posledním návrhem.

      Vymazat
  6. Šárko, tak jsem přemýšlela, jestli se k logu budu vyjadřovat, abych to rozhodování spíš neztížila, můj favorit je totiž 3. :-) Ale 1. je za ni nejtěsněji v závěsu ;-) Přeji, co nejlehčí rozhodování.

    Krásnou neděli!
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, díky, má snaha je náležitě oceněna, každý návrh má svého favorita:-)

      Vymazat

Děkuji za zprávu :-)